Monday, October 1, 2018

Salam Perkenalan

Assalam dan salam sejahtera semua...

Blog ini  saya dedikasikan khas untuk Rumah Anggun. Rumah Anggun,ana bina sebagai platform untuk berkongsi ilmu kesihatan, ilmu penjagaan kecantikaan, sedikit petua dan sebarang pengetahuan untuk para wanita di luar sana, eh yang tuan pun boleh juga - tiada diskriminasi ya :)

Rumah Anggun wujud atas asbab perkongsian cerita kisah perjalanan SPA bergerak a.k.a mobile SPA ana. Ana bermula bersama The Walking Beauty project (TWB) kira-kira setahun yang lepas, kerana pada ana bisnes modelnya yang amat mudah untuk dilakukan dan ianya flexible serta kepelbagaian yang ditawarkan.

Di sini kami(ni ana dan team TWB) bukan sahaja berkongsi pakej terbaik untuk berSPA di rumah atau di tempat yang anda rasakan sesuai, akan tetapi TWB juga memberi peluang untuk anda mempunyai SPA anda sendiri. Kami di TWB amat mengalukan wanita-wanita di luar sana untuk sama-sama menyertai team kami. Model business yang diperkenalkan oleh Puan Ainul sangat flexible yang mana perjalanan SPA dilakukan mengikut kesesuaian kami sendiri.

 Eh jangan tak tau, kami juga turut dibantu oleh kumpulan sokongan yang terdiri dari ahli di dalam team kami sendiri. Bagi memastikan perkhidmatan kami sentiasa terbaik dan mantap, kami turut diberikan informasi dan  bebas berdiskusi melalui pelbagai medium sama ada secara personal atau berkumpulan. Selain itu, kami juga sentiasa diberikan untuk menambah ilmu baru, hah part ni memang best. 

Eh senang cerita kalau nak join TWB atau nak berSPA di rumah anda boleh la contact saya di http://www.wasap.my/+60176772860. 

 Wokehh...setakat ni dulu...

Kepuasan anda keutamaan kami...sayang korang...


The Walking Beauty project





No comments:

Post a Comment

Vivix by Shaklee

Salam Semua...bulan ni produk terhangat di pasaran a.k.a VIVIX sedang promo ye. Harga terkejut sampai rasa berbaloi sangat sebab biasanya s...