Monday, October 22, 2018

Pencuci Serbaguna - Basic H2

Salam Chuols...

Ok hari ni nak share tentang pencuci sebarguna dari Shaklee- Basic H2.
Baru-baru ni, adik Ana cat rumah. Tapi sebab anak-anak dalam fasa semua nak cuba, makanya dinding yang tadi bersih berseri sekarang penuh dengan hasil kreativiti. Penat mengecat tak habis lagi, tapi nak marah macam tak padan. So kita orang cari solution dengan cara bancuh sedikit Basic H2 dengan secedok air. Kemudian ambil kain dan lap art work tadi..wallaaa clear terus. So anak-anak..sila la conteng lagi hahahaa...mama uols ok saje.

Kemudian cerita pun tersebarlah and one of kawan Ana kata, dia rendam kasut sekolah anaknya dalam Basic H2...phewww keluar putih berseri dan dia juga gunakan Basic H2 pada sesi mop lantai hahaha. 

Jadi, apa lagi, Basic H2 dah buktikan dia sangat multi-use. Paling penting ianya adalah produk organik yang tidak bertoksik dan tidak menggunakan bahan kimia berbahaya. Ianya juga tiada gas beracun dan harap maaf ia tidak berbau wangi tapi ia lembut pada tangan, tanpa klorin dan PH nya seimbang. Jadi ia sangat sesuai untuk kulit sensitive. Terbukti tidak merengsa dan sesuai dengan mereka yang mengidap Eczema.

Nak tau lebih lanjut dan harga Basic H2? okeh meh roger Ana, klik je link kat bawah ni.

Terima kasih, harapan Ana, perkongsian hari ini bermanfaat untuk semua ya.


Basic H2

No comments:

Post a Comment

Vivix by Shaklee

Salam Semua...bulan ni produk terhangat di pasaran a.k.a VIVIX sedang promo ye. Harga terkejut sampai rasa berbaloi sangat sebab biasanya s...